close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

4 טיפים לבחירת דיאטנית שתעשה את העבודה

מערכת שורשיז אייר, תשפב18/05/2022

לא משנה כמה המלצות שמעת על דיאטנית מסוימת, הכי חשוב שתעשו פגישת היכרות...

תגיות:
צילום: freepik

חיפוש קצר אחר דיאטנית בתל אביב או בכל עיר אחרת יעמיד לרשותכם מבחר ענק של אפשרויות. השוק מוצף בהמון דיאטניות, שכל אחת מהן מגיעה עם השקפת עולם שונה. מכאן עולה השאלה, איך תוכלי לדעת אל מי את צריכה לפנות?הרי לא תרצי לפנות לאשת מקצוע שלא תביא אותך אל המקום שבו את רוצה להיות. יש כאלה שפונים לדיאטניות בשביל לרדת במשקל, אחרים פונים אליהן לשם בניית תפריט. לכל אחד יש את הסיבה שבגללה הוא זקוק לשירות המתקדם שאותו מציעה הדיאטנית. אז איך תוכלי לדעת אל מי הכי כדאי לך לפנות?

תחפשו דיאטנית קלינית
בשלב הראשון יהיה עליכם לבחור

צילום: freepik
באשת מקצוע שהיא דיאטנית קלינית. הדיאטנית הקלינית היא אישה שעברה לימודי תזונה, ומחזיקה תואר ראשון בתחום הזה. ברוב המקרים הידע של אותן נשים יהיה גדול יותר בהשוואה לכאלה שלא עברו לימודים בתחום. אם כבר אתם צריכים לסמוך על אשת מקצוע בתחום הזה, מוטב כי תעשו את הבחירה הנכונה. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו תתחרטו על הבחירה שאותה אתם עשיתם. כמובן שתוכלו להכניס עוד כל מיני שיקולים שונים שיביאו אתכם להשגת המטרה. הכי חשוב שאותה אשת מקצוע תהיה מלומדת ומנוסה בכל מה שקשור לעולם הזה.

אשת מקצוע עם המלצות
חשוב מאוד שתבינו מה אחרים מספרים על אותה אשת מקצוע שאליה אתם עומדים לפנות. הביקוש לדיאטניות הוא גדול מאוד, הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. ברגע שתפנו לאשת מקצוע עם המלצות תדעו כי היא זאת שתקדם אתכם אל השגת המטרה. הרי מה שיהיה טוב לאחרים ככל הנראה יכול להיות טוב גם עבורכם. דיאטניות שמגיעות ללא המלצות עלולות להעמיד אתכם בסיטואציה בעייתית מאוד. הם לא יביאו את התועלת שאותה אתם תרצו לקבל כאשר תסתכלו על הדרך שעברתם. בדיוק כמו שתחפשו חנות טבע בתל אביב עם המלצות מאנשים שביקרו בה.

אל תתייחסו למראה החיצוני
ישנה מחשבה שקובעת כי המראה של הדיאטנית אמור להשפיע על הבחירה. זה שהדיאטנית עם עודף משקל זה לא אומר שאתם צריכים לפסול את הידע שיש ברשותה. מאוד יכול להיות כי זוהי המציאות מכיוון שהיא בחרה בו, כל אחד בוחר כיצד הוא רוצה לחיות. העניין הזה עולה לא פעם ולא פעמיים כאשר פונים לאשת מקצוע בתחום הזה. כך שהגיע הזמן לנפץ את הסטיגמה הזאת שהיא לא נכונה בלשון המעטה. אל תפספסו אשת מקצוע מעולה רק בגלל שהיא נראית לכם לא מעט על פי הנראות החיצונית שלה.

תמיד תקבעו פגישת היכרות
לא משנה כמה המלצות שמעת על דיאטנית מסוימת, הכי חשוב שתעשו פגישת היכרות. בפגישה יהיה לכם קל יותר להבין עד כמה האינטראקציה בניכם תהיה טובה. השאיפה היא שתמצאו אשת מקצוע שתגרום לכם להרגיש בנוח לשתף אותה. יכולות להיות להן כל מיני התמודדויות שונות שהביאו אתכם למצב שאתם נמצאים בו. חשוב שאותה אשת מקצוע תהיה שותפה לתהליך, גם לדברים שפחות נעים לשתף בהם. לפיכך הפגישה הראשונית שנועדה להיכרות יכולה להיות זאת שתביא איתה את המפנה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה